گاهی لازم نیست کیک شلوغ باشه همین که ساده و با عشقه، کافیه با یه دستهگل کوچولو روش، رفت که دل یه مامانِ مهربونو شاد کنه . شما کدومو بیشتر دوست دارین؟ ساده و مینیمال یا شلوغ و پرجزئیات؟
نظرات
شما هم درباره این محصول نظر خود را بنویسید. برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.